كسي جاتو نميگيره



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511

تو این خونه هوایی نیست، غروبایی که غمگینم


کفته بودم بی تو نمیتونم


نفسی اگه با من هست، هوای تو تو سینم


خیالت با منه هر شب، نفس می سازم از یادت


دلی که خونه از غصت، هنوزم خیلی میخوادت


کسی جاتو نمیگیره، هنوزم پای تو هستم


مثل درهای این خونه، چشامم رو همه بستم


تو نیستی و لبای من، فقط عکست رو می بوسه


تو رو اینقدر بوسیدم، که عکست داره میپوسه


هنوزم خاطرات تو، نمیزاره که تنها شم


من حتی بعد مرگم هم، میتونم عاشقت باشم


هنوز هیچی مثل چشمات، منو از من نمیگیره


تو احساسی به من داری، که با دوری نمیمیره
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 1 / 8برچسب:,ساعت11:23 قبل از ظهرتوسط yousef | |